فراخوان بین المللی طراحی نام محصولاتی در زمینه ارتباطات و تبلیغات منتشر شد.
- مهلت: ۲۶ مهر ۱۳۹۷
به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، حمل و نقل بیرونی، مترو، فرودگاه، مبلمان خیابانی و بیلبوردها، رسانه هایی برای خارج از خانه هستند و ارتباطات خارج از خانه دیجیتالی، در محیط های شهری قرار داده می شوند تا شهرها را به محیط هایی مورد استقبال و لذت بخش و راحت، تبدیل کنند؛ کمپانی IGPDecaux SpA فعال و پیشرو ایتالیایی در ارتباطات خارج از خانه است. هدف این کمپانی ساخت ارتباطات خارجی با طراحی خوب، متناسب با نیازهای مشتریان، مفید برای شهروندان، طراحی دلپذیر، دوستدار محیط زیست و نوآورانه است.
- این شرکت در زمینه فضاهای عمومی شهری فعالیت می کند، بنابراین از تغییرات دیجیتالی و زیربنایی شهرها حمایت می کند و تلاش می کند تا آینده ی کیفیت زندگی را بهبود بخشد و متعهد به رضایت مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت بالا است.
چشم انداز مسابقه
- کمپانی IGPDecaux به دنبال مجموعه ای از نام های جدید برای شناساندن محصولات خود است که مربوط هستند به ارتباطات و تبلیغات (حمل و نقل زمینی، مبلمان شهری، مترو، و غیره)، نامی که راحت درک شود، واضح باشد، یادآوری آن آسان باشد و با مشتریان ارتباط برقرار کند.
دانلودها
- برای دانلود فایل خلاصه مسابقه به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.
- برای دانلود موارد مورد نیاز اینجا کلیک کنید.
نکات قابل توجه
برای ارائه پیشنهادات خود، به نکات زیر توجه کنید:
محصولات IGPDecaux در دسته های مختلف گروه بندی می شوند که هر کدام دارای دسترسی، فرمت، پشتیبانی و مناطق و هدف متفاوت دارند:
- ۱) اتوبوس Dinamica ، واگن برقی شهری و تراموا
- ۲) دیجیتال (دیجیتالی خارج از خانه)
- ۳) Metropolitana (مترو)
- ۴) مبلمان شهری (موضوع مسابقه نیست)
- ۵) بیلبوردها (موضوع مسابقه نیست)
- ۶) فرودگاه (موضوع مسابقه نیست)
جوایز مسابقه
- هر دسته شامل محصولات مختلف است که با توجه به منطقه مورد نظر و پارامترهای دیگر متفاوت است و همچنین هر رده جایزه خود را دارد، اما مبلغ کل چایزه ۴۰۰۰ یورو اعلام شده است.