فراخوان رقابت بین المللی طراحی محصول KOKUYO ۲۰۱۹ منتشر شد.
- مهلت: ۲۶ مهر ۱۳۹۸
■ رقابت طراحی محصول KOKUYO یک رقابت طراحی کاربر محور است که در آن، بهترین طرح تبدیل به محصول برای ارائه به مصرف کنندگان می شود. این رویداد از سال ۲۰۰۲ تا کنون برای هفدهمین دوره برگزار می شود.
≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟
■ شرکت برای همه طراحان از سراسر جهان آزاد است.
≡ موضوع رقابت امسال:
■ «نماد ♡» تفسیر این نماد بستگی به شما دارد، عشق، اشتیاق، امید، زندگی، دلبستگی، احساسات، ایده ای برای روشن کردن جهان. طراحی که قلب شما را تکان می دهد، لحظه ای که آن را می بینید، لحظه ای که آن را لمس می کنید چه چیزی است؟
≡ شرایط آثار:
■ هر وسیله ای مانند لوازم التحریر، مبلمان یا ابزار مورد استفاده در صحنه های کار، یادگیری و زندگی پذیرفته می شوند.
≡ هزینه ثبت نام:
■ رایگان است.
≡ جوایز:
■ جایزه بزرگ: ۲,۰۰۰,۰۰۰ین
■ جایزه تقدیر از سه نفر: هر کدام مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ین