فراخوان رقابت بین المللی طراحی محصول Kokuyo Design ۲۰۲۲ منتشر شد.
- مهلت: ۲۳ مهر ۱۴۰۰
■ رقابت طراحی محصول KOKUYO یک رقابت طراحی کاربر محور است که در آن، بهترین طرح تبدیل به محصول برای ارائه به مصرف کنندگان می شود. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفهای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:
≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟
■ شرکت برای همه طراحان از سراسر جهان آزاد است.
≡ موضوع رقابت امسال:
■ «یادگیری زدایی»جهان در شرف یک تغییر اساسی است. آیا این مساله اقتصاد، علم، اطلاعات و یا قدرت خلاقیت خواهد بود که چارچوب قدیمی را سرنگون خواهد کرد؟ بیایید رابطه بین اشیا و طراحی را با تمرکز دوباره بر حقیقتی که هیچکس تا کنون در آن تردید نکرده است، بازسازی کنیم.
≡ توجه: برای آشنایی با تنوع رشته ها و آثاری که می شود به این مسابقه ارسال کرد، به لینک برندگان سال های قبل در انتهای همین خبر مراجعه کنید.
≡ هزینه شرکت در فراخوان:
■ رایگان است.
≡ جوایز:
■ جایزه بزرگ: ۲,۰۰۰,۰۰۰ین
■ جایزه تقدیر از سه نفر: هر کدام مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ین