فراخوان مسابقه طراحی لوگو TerraViva LOGO: Graphic Design Competition منتشر شد.
- مهلت: ۱۹ آبان ۱۴۰۲
رویداد TerraViva یک استارتاپ برای برگزاری مسابقات معماری است و مسابقه TerraViva LOGO یک مسابقه طراحی لوگو با هدف جمعآوری پیشنهادات تازه ای است که بتواند هویت این برند را متحول کند. در طول زمان، TerraViva اهمیت کاوش عمیقتر در هویت برند خود را تشخیص داده و تصمیم به بازنگری آنچه که ماهیت هر استارتآپی را مشخص میکند گرفتند: «لوگو». با در نظر گرفتن این پیشفرض، آنها تصمیم گرفتهاند تا به دنبال نمادی متمایز و نمادین جدید باشند که بتواند ارزشهای اصلی TerraViva را به بهترین شکل نشان دهد.
درباره مسابقه
- چالش این مسابقه کشف ارزشهایی است که هم برند TerraViva و هم همه ابتکارات آنها را مشخص میکند؛ جستجوی آن نماد، آن فونت، آن نشانه گرافیکی که بتواند ترکیب کاملی از آنچه TerraViva امروزی است را بیان کند.
- شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.
- جزئیات بیشتر درباره این رقابت را در این فایل مطالعه کنید.
هزینه شرکت در مسابقه
- ۳۵ یورو – ثبت نام اولیه از ۷ آگوست تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳
- ۴۵ یورو – ثبت نام استاندارد از ۲۲ سپتامبر تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳
- ۵۵ یورو – ثبت نام دیرهنگام از ۲۰ اکتبر تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳
جوایز مسابقه
- جوایزی تا سقف ۵۰۰۰ یورو به برندگان انتخاب شده توسط هیئت داوران بین المللی تعلق می گیرد.
- به اولین اثر برنده جایزه ۳۰۰۰ یورو تعلق می گیرد.