جستجو

فراخوان مسابقه عکاسی Our World Is Kind 2023 Photography Contest

پوستر فراخوان مسابقه عکاسی Our World Is Kind 2023 Photography Contest

■ مهلت: ۸ مهر ۱۴۰۲
■ موسسه Envision Kindness یک سازمان غیرانتفاعی است که مهربانی، شفقت، شادی و عشق را از طریق عکاسی و فیلم به آدمیان القا می کند. آنها بهترین تصاویر را برای الهام بخشیدن به مردم در هر کجا که هستند به اشتراک می گذارند و برخی از آنها را به فیلم های ساده با متن و موسیقی تبدیل می کنند تا الهام بخش شوند. این یک راه بسیار قدرتمند و ساده برای کمک به مردم برای ارتباط با انسانیت خود و دیگران است. برای شرکت در این رویداد در صورت لزوم می‌توانید از خدمات «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» جهت ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.
■ Instagram.com/festivart.services

≡ درباره مسابقه
■ شرکت در این مسابقه برای تمامی عکاسان ۱۸ سال به بالا آزاد است.
■ هیچ محدودیت جغرافیایی برای مبدا شرکت کننده وجود ندارد. در مواردی که قوانین ایالات متحده یا قوانین کشور شرکت کننده ممانعت ایجاد کرده باشد، وجوه جایزه به سازمانی که صلح و مهربانی را به نام عکاس ترویج می کند، اهدا می شود.
■ شرکت کنندگان می توانند حداکثر ۵ اثر ارسال کنند.
■ تصاویر مهربانی می‌توانند به شکلی باشند که رخ داده‌اند (سبک مستند) یا آن‌طور که تصور می‌شوند (یا بازآفرینی شده‌اند) تا مفاهیم یا رویدادهای گذشته را نشان دهند. آثار ارسالی فقط به اندازه خلاقیت عکاس محدود است.
■ فایل های ارسالی باید حداقل ۳۰۰۰ پیکسل در ضلع طولانی، ۳۰۰dpi، فضای رنگی Adobe RGB، فرمت های فایل JPEG (با حداکثر کیفیت) یا TIFF تا حجم فایل ۱۰ مگابایت باشد.

≡ هزینه شرکت در مسابقه
■ رایگان است.

≡ جوایز مسابقه
■ رتبه اول: ۱۰۰۰ دلار
■ جایزه انتخاب عمومی: ۵۰۰ دلار
■ نشان افتخار برای معرفی یک سازمان غیر انتفاعی امیدبخش: ۵۰۰ دلار(نصف مبلغ با آن سازمان تقسیم می شود).
■ مراقبت و ارتباط(آثار ثبت شده در محیط‌های مراقبت بهداشتی یا مراقبتی): ۲۵۰ دلار
■ جایزه افتخاری (۳ نفر): هر کدام ۲۰۰ دلار

فراخوان مسابقه طراحی لوگو TerraViva LOGO: Graphic Design Competition

پوستر فراخوان مسابقه طراحی لوگو TerraViva LOGO: Graphic Design Competition

■ مهلت: ۱۹ آبان ۱۴۰۲
■ رویداد TerraViva  یک استارتاپ برای برگزاری مسابقات معماری است و مسابقه TerraViva LOGO یک مسابقه طراحی لوگو با هدف جمع‌آوری پیشنهادات تازه ای است که بتواند هویت این برند را متحول کند. در طول زمان، TerraViva اهمیت کاوش عمیق‌تر در هویت برند خود را تشخیص داده و تصمیم به بازنگری آنچه که ماهیت هر استارت‌آپی را مشخص می‌کند گرفتند: «لوگو». با در نظر گرفتن این پیش‌فرض، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا به دنبال نمادی متمایز و نمادین جدید باشند که بتواند ارزش‌های اصلی TerraViva را به بهترین شکل نشان دهد. برای شرکت در این رویداد در صورت لزوم می‌توانید از خدمات «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» جهت ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.
■ Instagram.com/festivart.services

≡ درباره مسابقه
■ چالش این مسابقه کشف ارزش‌هایی است که هم برند TerraViva و هم همه ابتکارات آن‌ها را مشخص می‌کند؛ جستجوی آن نماد، آن فونت، آن نشانه گرافیکی که بتواند ترکیب کاملی از آنچه TerraViva امروزی است را بیان کند.
■ شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.
■ جزئیات مفصل این رقابت را در فایل کاتالوگ مسابقه که لینک آن را در وبسایت فستیوارت قرار دادم مطالعه کنید.

≡ هزینه شرکت در مسابقه
■ ۳۵ یورو – ثبت نام اولیه از ۷ آگوست تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳
■ ۴۵ یورو – ثبت نام استاندارد از ۲۲ سپتامبر تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳
■ ۵۵ یورو – ثبت نام دیرهنگام از ۲۰ اکتبر تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳

≡ جوایز مسابقه
■ جوایزی تا سقف ۵۰۰۰ یورو به برندگان انتخاب شده توسط هیئت داوران بین المللی تعلق می گیرد.
■ به اولین اثر برنده جایزه ۳۰۰۰ یورو تعلق می گیرد.

فراخوان پنجمین دوره جایزه داستان تهران

پوستر فراخوان پنجمین دوره جایزه داستان تهران

■ مهلت: ۳۱_ شهریور ۱۴۰۲
■ تهران شهری پراز قصه است. زیر سقف بزرگ پایتخت اقوام مختلفی در کنار هم زندگی میکنند و الگوی کوچکی از ایران را می‌سازند. در چندین دوره تلاش شد با برگزاری جایزه داستان تهران فرصتی برای شنیده شدن قصه‌های شهر فراهم شود. قصه‌های مردم، فرهنگ، مکان‌ها، رویدادها،  تاریخ و … امسال پنجمین دوره جایزه داستان در شکلی وسیع‌تر و به شکل بین‌المللی در سه بخش داستان کوتاه، روایت و ویژه نوجوان برگزار می‌شود تا فرصتی باشد که علاوه بر داستان‌ها روایت‌ها و تاریخ شفاهی تهران نیز شنیده و جمع‌آوری شود.

≡ جایزه داستان تهران در سه بخش برگزار می‌شود:
■ داستان کوتاه
■ روایت
■ ویژه نوجوان (در این بخش نوجوانان زیر ۱۸ سال خاطرات و تاریخ شفاهی شهررا در گفتگو با بزرگترها در قالب روایت ثبت می‌کنند).

≡ هزینه شرکت در این مسابقه:
■ رایگان است.

≡ جوایز مسابقه
■ آثار راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی با نظارت هیات داوران به صورت کتابی مستقل منتشر خواهند شد.
■ به آثار برگزیده در بخش داستان کوتاه و روایت، به ترتیب از رتبه سوم تا رتبه اول درهر بخش مبالغ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال و ۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به همراه تندیس جایزه داستان تهران تعلق خواهد گرفت.
■ به آثار برگزیده در بخش نوجوان، به ترتیب از رتبه سوم تا رتبه اول در هر بخش مبالغ ۵۰۰۰۰۰۰۰ریال، ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال و ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت.

≡ راه های ارتباطی
■ ایمیل:
● ttehranstory@gmail.com
■ سایت:
● tehranstori.ir
■ اینستاگرام:
● Instagram.com/tehranstory.ir
■ تلفن تماس:
● ۰۲۱۹۶۲۱۱۱۲
■ مکان برگزاری:
● تهران