جستجو

فراخوان رزیدنسی نروژ Mottaket residency summer 2024

پوستر فراخوان رزیدنسی نروژ Mottaket residency summer 2024

■ مهلت: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اقامتگاه Mottaket یک اقامتگاه جدید در Ålesund، نروژ برای هنرمندان در تمام رشته های هنری است. هدف از این اقامت، کشف همکاری های بین رشته ای و گسترش شبکه های بین المللی است. برای شرکت در این رویداد در صورت لزوم می‌توانید از خدمات «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» جهت ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.
■ Instagram.com/festivart.services

≡ محتوای برنامه
■ اقامت دو هفته ای رایگان در مرکز شهر Ålesund
■ یک فضای کاری در Aggregat Kunstnerfellesskap در حدود ۱۲۰متر مربع یا بیشتر
■ دسترسی به امکانات کارگاهی شامل کارگاه های چاپ چوب، اسکرین، لیتوگرافی، ریزوپرینتر، دسترسی به کامپیوتر با برنامه های adobe.
■ مبلغ ۲۰۰۰۰ کرون دستمزد
■ تا ۲۵۰۰ کرون هزینه ساخت

■ متقاضی باید دانش آموخته یک آکادمی هنر بوده یا دارای تحصیلات یا پیشینه هنری حرفه ای مشابه باشد. هنرمند باید در زمان اقامت یک اثر هنری خلق کند، به همکاری با سایر افراد حاضر در مرکز اشتیاق داشته باشید و در یک نمایشگاه عمومی دربارع نوع ژانر هنری خود صحبت کند.
■ برای تنوع ارزش زیادی قائل هستیم. بنابراین همه را بدون در نظر گرفتن قومیت، جنسیت، هویت و جنسیت تشویق می کنیم که درخواست دهند. ما همچنین می خواهیم تأکید کنیم که اتاق «Verkstad da Vinci» برای هنرمندان با تحرک کم قابل دسترسی است و همچنین مجهز به تله لوپ است.

≡ نحوه ارسال تقاضا
■ ارسال فایل پی دی اف حداکثر ۱۰ مگابایتی مشتمل بر انگیزه نامه، رزومه و آثار مرتبط به ایمیل mottaketkunst@gmail.com ارسال کنید و در قسمت موضوع بنویسید “Mottaket Residency 2024”.