- فستیوارت تلاش می کند خبرهای ارسالی را از وبسایت های برگزار کننده اصلی و یا رسانه های معتبر گردآوری و در صورت نیاز ترجمه می شوند.
- صحت و سقم موارد مطرح شده در فراخوان های ارسالی بر عهده برگزار کنندگان آنها است و فستیوارت در این باره مسئولیتی ندارد.
- همواره امکان تغییر در شرایط و تاریخ های مطرح شده در فراخوان ها از جانب برگزار کنندگان وجود دارد. از این رو بررسی و پیگیری دقیق خبرهای هر جشنواره و رویداد باید از طریق مخاطبان انجام شود و در صورت تمایز بین اطلاعات این پایگاه اطلاع رسانی و پایگاه های اصلی، مسئولیتی متوجه فستیوارت نیست.
- باز نشر خبرهای ارسالی در فستیوات در سایر رسانه های دیجیتالی و غیر دیجیتالی تنها با ذکر نام و لینک صفحه اصلی سایت به شکل « منبع خبر: فستیوارت – festivart.ir » مجاز است.
- همه و یا بخشی از مقررات و شرایط مطرح شده در بندهای فوق می توانند با یا بدون اعلام عمومی تغییر کنند. بررسی همیشگی این مقررات در زمان ثبت نام و بعد از آن بر عهده کاربران است.
- استرداد وجه:
- درصورت عدم امکان ارائه خدمات درخواستی توسط فستیوارت، مبالغ پرداختی به شماره کارتی واریزی یا کارتی که متعلق به شخص پرداخت کننده باشد، واریز می شود.
- مدت زمان تحویل:
- مدت زمان تحویل خدمات ذیل هر دپارتمان درج می شود.
- بطور کلی برای ثبت نام در جشنوراه ها و هر گونه پرداخت ارزی، درصورت عدم وجود مشکلات زیرساختی اینترنتی، یک روز تا یک هفته زمان لازم است.
- برای طراحی پورتفولیو از یک هفته تا ده روز بر اساس طرح درخواستی، زمان لازم است. اینجا کلیک کنید.
- روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات:
- لغو درخواست پرداخت های ارزی تا قبل از انجام آن، با ده درصد کسری هزینه امکان پذیر است.
- لغو خدمات طراحی گرافیک، تا ۵ روز قبل از اتمام مهلت انجام با ۲۰ درصد کسر هزینه امکان پذیر است.
- ساعت پاسخگویی:
- همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۸.
- نحوه پرداخت وجه:
- درگاه اینترنتی و انتقال وجه اینترنتی به شماره کارت مدیران دپارتمان های تخصصی.
- شیوه حمل:
- کلیه خدمات در بستر اینترنت و از طریق ارسال فایل و اطلاعات انجام می شود.
- نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
- خدمات دپارتمان طراحی وبسایت شامل بازه زمانی پشتیبانی مشخص می باشند که در صفحه مربوطه به این دپارتمان درج شده است. اینجا کلیک کنید.
- قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی:
- دپارتمان های فستیوارت ملزم به حفظ تمامی اطلاعات ارسالی توسط کابران هستند و بطور کامل بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران عمل می کنند.
- ثبت شکایات مصرفکنندگان:
- برای ثبت شکایت از خدمات دپارتمان های فستیوارت، از طریق ایمیل festivart.ir@gmail.com در ارتباط باشید.
- ارتباط ایمیلی برای آرشیو شدن مذاکرات و نتیجه گیری دقیق، بهترین راه ارتباطی است.
- عضویت ویژه(در حال حاضر فعال نیست)
- بازنشر خبرهایی که برای اعضای ویژه با پرداخت حق عضویت قابل دسترسی است، به هیچ عنوان مجاز نمی باشد. در این موارد باید از طریق انتشار لینک خبر اقدام به معرفی رویدادها شود.
- هر عضو تا ۱۲ ساعت پس از فعال کردن حساب کاربری ویژه می تواند درخواست ترجمه یکی از خبرها را بدهد.
- توسل به روش های غیرقانونی توسط اعضای عادی برای دسترسی به خبرهای ویژه به معنی خرابکاری تلقی می شود.
- درصورت عدم رعایت این موارد، فستیوارت دارای حق شکایت و پیگیری قانونی از طریق دستگاه های ذیربط می باشد.