فراخوان چهارمین دوره جوایز جهانی طراحی کفش Global Footwear Awards(GFA) 2023 منتشر شد.
- مهلت: ۱۲ آبان ۱۴۰۲
- جوایز جهانی کفش (Global Footwear Awards) از بهترین های این صنعت به که به خلاقیت، نوآوری، پایداری و تاثیر اجتماعی می پردازند، تقدیر می کند. هدف GFA ارائه بیشترین شناخت نسبت به طراحان کفش در همه سطوح، از طراحان نوظهور گرفته تا مشاغل و شرکت ها است. این جایزه دید جهانی را به طراحان ارائه می دهد و فرصت های بیشتری را در تجارت کفش و فراتر از آن فراهم می کند. GFA همچنین یک پلت فرم بین المللی و شبکه ای از متخصصان پیشرو را در حمایت از پیشبرد این صنعت ایجاد می کند. علاوه بر این، GFA به تفکر استراتژیک و راه حل های نوآورانه برای پایداری و تأثیر اجتماعی، از طراحی تا ساخت و فراتر از آن، احترام می گذارد.
دریاره رقابت
- برنده شدن جوایز جهانی کفش ™ دستاورد مهمی است که شرکت شما را در معرض دید بیشتری قرار می دهد و نمایه جهانی شما را افزایش می دهد.
- شرکت در مسابقه برای همه افراد بالای ۱۸ سال که در هر نقطه از جهان زندگی می کنند آزاد است.
- این رقابت ورودیها در ۳ سطح مختلف زیر ارزیابی می کند تا فرصت مناسبی را برای هر سطح فراهم کند.
- طراحی برند سال – حرفه ای
- طراح مستقل سال – حرفه ای
- طراح نوظهور سال – دانشجو
- در هر کدام از این سه سطح، چهار دسته زیر و بیش از بیست و هشت زیرمجموعه از مد تا ورزشی تعریف شده که می توانید در آنها شرکت کنید.
- ورزشی: دویدن، بسکتبال/فوتبال/راگبی، کفش های پیاده روی، هنرهای نمایشی، ورزش های داخل سالن، ورزش های ورزشی در فضای باز، ورزش های دو و میدانی تابستانی، ورزش های دو و میدانی زمستانی
- مد: مد مردانه، مد زنانه، مد یونیسکس، مد کودکان، کفش ورزشی، چکمه، صندل، پاشنه بلند، پوتین، کفش انگشتی(barefoot)
- پایداری: مواد طبیعی / کفش وگان، کفش های زیست تخریب پذیر، مواد بازیافتی / تولید چرخه بسته، سایر کفش های پایدار
- جوایز ویژه: همکاری، کفش پزشکی، کفش های هنری، کفش چاپ سه بعدی، کفش گرانشی اسکچ، تأثیر اجتماعی
- ارسال یک پروژه به صورت آنلاین در یک فرآیند ۴ مرحله ای ساده انجام می شود.
- طرح ها می توانند از هر کجای دنیا باشند.
- طراحی باید در سال های اخیر (۵سال) انجام شده باشد و می تواند یک محصول در فروشگاه، یک پروژه در حال توسعه یا یک مفهوم باشد.
- طرحها/مفاهیم سه بعدی، نمونههای اولیه یا کفشهایی که قبلاً عرضه شدهاند پذیرفته می شوند.
- لطفاً زوایای و نماهای متعددی از طرح، نقشهها یا رندرهای طرح، نمونه عکسها یا ماکتها/نمونههای اولیه بسته به سطح تکمیل طرح ارائه دهید. مدل سازی سه بعدی طرح در حال استفاده اختیاری است.
- با تأکید بر عملکرد کفش، مزیت، رویکرد پایدار و نوآوری، توضیح مختصری از طراحی ارائه دهید.
- نام کسانی را که باید برای طراحی امتیاز (Credit) داشته باشند را ذکر کنید: شرکت، طراح، امتیاز عکس، طراحی، سازنده، توزیع کننده، همکار، مربی، استاد و غیره.
- حداکثر ۱۰ تصویر از طراحی کفش شما، از جمله لوگوی اختیاری شرکت یا دانشگاه را ارسال کنید.
- یک فایل PDF مشخصات محصول (می تواند جزئیات پیاده سازی یا ساخت مورد استفاده در طراحی نیز در آن درج ش.د) باید ارسال کنید. این مورد منتشر نخواهد شد و فقط توسط هیئت داوران استفاده می شود.
- باید یک لینک ویدیویی که طراحی، تبلیغات تجاری، استفاده، نوآوری و سایر ویژگی های محصول شما را ارائه می دهد را هم ارائه کنید.
هزینه ارسال هر اثر در رقابت
- دانشجویان یا فارغ التحصیلان اخیر(حداکثر ۵سال) که در حال حاضر مشغول به کار نیستند: ۳۵ فرانک سوئیس شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً: ۴۰ دلار آمریکا).
- متقاضیان حرفه ای مستقل: ۵۵ فرانک سوئیس شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا: ۶۰دلار آمریکا).
- شرکت ها و برندها:
- شرکت بزرگ. (بیش از ۵۰ کارمند): ۴۰۰ فرانک سوئیس شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً: ۴۵۰ دلار آمریکا)
- شرکت متوسط. (۱۱-۴۹ کارمند): ۲۰۰ فرانک سوئیس شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریباً: ۲۵۰ دلار آمریکا)
- شرکت کوچک. (حداکثر ۱۰ کارمند): ۱۰۰ فرانک سوئیس شامل مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا: ۱۱۴ دلار آمریکا)
- شرکت در دسته های بیشتر مشمول ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.
- ثبت نام تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ با ۲۰ درصد تخفیف انجام می شود.
- ثبت نام تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ با ۱۰ درصد تخفیف انجام می شود.
- ثبت نام تا ۱۲ آبان ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصد هزینه تأخیر انجام می شود.
مزایای رقابت
- هر برنده موارد زیر را دریافت خواهد کرد:
- مهر برنده برای تبلیغ جایزه شما به صورت آنلاین و چاپی.
- گواهی برنده
- یک نمایه آنلاین دائمی در صفحه برندگان در وبسایت GFA